sábado

Mail Tichacovi

tak to sem rad ze nestihas, jelikoz to znamena ze mas co delat
ja uz toho stiham az moc
jsem jako ti co se divali na blizici se tsunami a vedeli jen ze je to neco velkyho ale nemohli se vynadivat
skolu nedodelas, a nebude to kvuli tobe, ale jelikoz uz nebude zadna spolecnost o niz by ses moh starat, nikdo nebude potrebovat tvoji pomoc, jen ty sam
nic se nedeje, nic strasnyho, normalni priroda
al gore v casopise time rika ze vi ze prohral
nikdo nemuze nic zmenit, protoze zmena neexistuje
chtel bych nekde videt neco dobryho, ale nase velmi blizka budoucnost nic takovyho neobsahuje
jsem v pohode, dal nemam zandej problem
je mi jedno ze nesoulozim, ze nejim, ze se budim, je mi jedno ze mam telo, je mi jedno ze se pohybuje, ze ho neco boli, je mi to jedno ze zaziju nejrusnejsi okamzik tyhle civilizace
uz se necitim jako clovek, uz se necitim
huleni nikdy nedojde, zato moje paranoia ze ziju v realnem svete se jednoho dne rozplyne jako nic
jsem ten co veci proste vi
jsem ten co si bude delat svoje vesmiry
jsem ten co nema cas resit lidsky problemy
jsem emigrant z globalni vesnice
jsem mozek co splynul s celym telem
jsem sobec co zakazal sobectvi
uz se nebudu rozhodovat
neodesel jsem, nechal jsem ji odejit, byla to jedna co odesla kdyz se ji nelibilo co rikas
ti co odchazeji, odchazeji a ti co zustavaji zustanou
uz odmitam zavirat oci, uz odmitam zamlcovat co citim
uz se nebojim produkovat beznadej a plac a bolest
uz je mi jedno co si o me mysli
jsem ten co potkas, abyses neco dovedel
jsem ten, co ti rekne co nemas delat a necha te at si delas co chces
je mi jedno jestli se se mnou vyspis, vzdycky si ho muzu vyhonit predstavujic si vesmir
galaxii neboli kdyz se srazi s jinou galaxii
membrany bublinek nechaji jine bublinky vstupovat do sebe, aniz by se nutne vystrelovali do vzduchu
bud potokem co ho neboli kdyz ho propichnou mecem
bud vetrem co se klidne zaplete s vybuchem atomovy bomby
bud klidnou litosferickou deskou
bud dirou po meteoritu
jestlize mame problemy, tak je to protoze je chceme mit
vsechno zalezi na tobe
ta lenost to je pocit beznadejnosti, bez motivacnosti, ale to je jen vedomi ze tohle nema cenu a tohle taky vlastne ne
bud samoucelnej, pro sebe samotnyho, ostatni te berou tak jak ty chces
nikdo nic nevi
na co myslis
co si o nich myslis
ani co si myslis o sobe
ja nedelam nic a neni to ztrata casu
se muze hulit cas
je treba cist kour
nikam nezpechat - vzdyckysto vedel a vyborne sto umel, pak jsi to nejak zapomel, kdyz si behal pro lenku
,,a vsichni ti co zapomeli ze chteji byt umelci po jednom vikendu supersexu´´
jen si vzpomen jak se tvoje skola dodelala mimo schemata, individualni plan zkousek a terminu
mozna ze tohle je tichacovost
ty dokazes prezit v divoky prirode
chyt pritomnost do oka, vis kudy vedou jeji cesticky, vykuchej si minulost, neni zadna budoucnost na kterou jsou uzitecny nejaky nase zkusenosti, at te doprovazi sila
dokopej se k tomu videt zeitgeist - na trubce na kousky v anglictine, ve skutecnosti
uz s nikym nediskutuju, jen rikam co mam rikat a kdo vydrzi vydrzi
santiago je spravny misto, tam kde mam bejt, cejtimto
mysl je sesty smysl, jde o to pochopit, ze to co jsem pochopil je tak skutecny jako dotykani se klavesnice jako chut pomerancovy rtenky jako vune ponozek co nechali v pokoji kde spali mastil se sasou, takze se zamoril celej byt az jsme chteli malovat a nevim co a prat madrace a vyvrazdit krysi co v ty mistnosti zijou za zdi a nevim co jeste ale pak jsme nasli ty fusky a problem se vyresil a
a smysly jsou myslitelny
bavit se s vlastnim telem
ale co to rikas to si teda nemyslim
ale to si teda myslis
cokdyby to bylo vsechnos strasne jednoduchy
co kdyby nebylo treba delat vubec nic
co kdyby nebylo treba nic menit
a jen zit
ve vesmiru
tak mi zase nekdy napis jak si tamtudy litas ze strany na stranu, zepredu dozadu a zezdola nahoru a trikrat obracene a to vsechno najednou

No hay comentarios: